elinnstrom.blogg.se

Vem är jag?

Publicerad 2015-08-13 13:43:00 i Allmänt, Tränarprogrammet, Vem är jag?,


 
Eftersom jag fick en så kallad "shoutout"  via facebook av min underbara vän Nathali häromdagen trillade det in lite fler läsare så jag tänkte passa på att göra en liten presentation av personen (ja alltså jag) bakom bloggen.
 
Jag heter Elin, är 21 år gammal och kommer ursprungligen från Vimmerby. Flyttade till sommarstaden (som så många kallar den för) Västervik när jag var 17 för att plugga mediaprogrammet på gymnasiet. Efter totalt fem år i Västervik ansökte jag till Tränarprogrammet i Örebro där jag kom in hösten 2014. Nu till hösten börjar jag mitt andra (av tre) år där. Min dröm är att i framtiden kunna jobba inom träning/kost och hälsa och hjälpa till att inspirera andra till att leva ett sunt, hälsosamt liv både inifrån och ut.
 


I den här bloggen kan ni förvänta er mycket matbilder (mat är life), uppdatering om min kärlek till styrketräning, plugg inom tränarprogrammet och blandade snapshots från det vardagliga livet.

Kommentarer

Postat av: Nathali

Publicerad 2015-08-13 15:16:15

You go girl!💪

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela